SCM player skins

poniedziałek, 15 września 2014

Dobra to teraz ta notka której najbardziej nie lubię ,a dokładniej chodzi tu o waszą aktywność pod rozdziałami.. Jaka ona jest ? Minimalna ? Nawet nie.. O co mi chodzi , ja nie wymagam jakiś milionowo długich komentarzy czy też niewidomo ile ma ich być , wymagam chociaż jednego słowa nie ważne czy pozytywnego czy też nie. Chodzi tu o wyrażenie swojej opinii... Niech każdy kto to przeczytał i kto czyta lub też ma zamiar czytać niech wstawi w komentarz chociaż zwykłą kropkę bo nie wiem czy prowadzenie tego bloga ma jakiś sens.. Nie chce marnować czasu na pisanie a i tak nikt tego nie czyta , ten czas mogę przecież poświęcić na nauke czy tez spotkania z przyjaciółmi ! Więc po prostu napisze czy prowadzenie tego bloga ma sens ! I koniec

8 komentarzy :

  1. JESTEM XD
    Po przerwie, ugh.
    Przepraszam Cię mocno za to, iż nie komentowałam.
    Strasznie mi głupio...
    Wybacz :(
    Chce 19 rozdział, ciekawią mnie dalsze perypetie Leona i Violetty <3
    Mam nadzieję że nie zakończysz pracy z bloggerem ;*
    pozdrawiam :*
    Marcela

    OdpowiedzUsuń
  2. Prowadzisz wspaniałego bloga nie rezygnuj z niego :) . Przepraszam że nie komentuje, ale nie mam czasu.
    Wybacz :(
    <333

    OdpowiedzUsuń
  3. Zgadzam się z Jagodą Verdas i Marcelą prowadzisz naprawdę wspaniałego bloga, też nie miałam czasu wybacz , ale jest teraz dużo nauki . Ale od dziś będę komentować , ponieważ jestem chora. Poza tym ciekawią mnie dalsze losy Violi i Leośka <3

    Pozdrawiam :*

    Vicky Verdas <3

    OdpowiedzUsuń
  4. Hej :3
    Niedawno odkryłam Twojego bloga i piszesz super ! Ja komentuję :)

    OdpowiedzUsuń
  5. masz swietnego bloga.
    czekam na 19 rozdzial
    andzia67

    OdpowiedzUsuń