SCM player skins

wtorek, 8 lipca 2014

Rozdział 1

   -Naprawdę ?!-spytała niedowierzająco
-Tak naprawdę -Verdas uśmiechnął się do 24-latki
-Dziękuje -kobieta podeszła do Verdasa i mocno przytuliła , ale po sekundzie oderwała się od niego i speszona przeprosiła
-Czyli od jutra zaczynam ?
-Od dziewiątej
-Dobrze. Jeszcze raz dziękuje -powiedziała i pożegnała się z nowym szefem , a już po krótkiej chwili była poza firmą...


-Kotku- do gabinetu Leona weszła Paulina -A może byśmy wyszli wcześniej z pracy -podeszła do zapatrzonego Verdasa i nachyliła się pokazując tym samym swój biust , dobrze wiedząc , że na Verdasa to zawsze działa
-Kotek nie  mogę -oderwał wzrok od komputera , ale po chwili znowu w niego spojrzał
-Oj tam , wyjdziemy na chwilkę -usiadła na jego biurku i nogą masowała przyjaciela Leona
-Pauluśś..-wysyczał -Verdas spojrzał na narzeczoną  ta nie odpowiedziała tylko mocno przycisła  do nogą
-Kotku poczekaj trochę , proszę -wydyszał Verdas , ta spojrzała na niego i skierowała się do wyjścia
-Czekam w domu -wyszeptała wychodząc.



Następny Dzień

  Dla Castillo najważniejszy dzień w życiu.Nowe twarze , nowi ludzie , zupełnie inny śwat.
 Była właśnie w drzwiach od wejścia spojrzała jeszcze raz na cały budynek i wyszptała
-Dasz Radę Violka , dasz radę - pewna siebie weszła do firmy.Wchodząc do windy wpadła na kogoś tym samym upadając na ziemie
-Pierwszy dzień i już coś zepsułam -pomyślała i ujrzała wyciągniętą rękę w jej stronę , spojrzała w górę i ujrzała uśmiechniętego Verdasa
-Nic Ci nie jest
-Nie , przepraszam - złapała rękę Leona i za jego pomocą wstała
-I jak się czujesz w nowej pracy ?
-Trochę dziwnie
-Dziwnie ?
-Nikogo tu nie znam , jestem sama
-Nie sama , masz przecież mnie -uśmiechnął się do Castillo -Mam prośbę
-Tak ?
-Pójdziemy na jakąś dobrą kolacje dzisiaj
-My
-Tak , jesteś moją asystentką  chcę Cie lepiej poznać
-Dobrze możemy iśc , o której ?
-19?
-Mi pasuje -uśmiechnęła się i odeszła od Verdasa....




******

Ten Rozdział wyobrażałam  sobie inaczej ale wyszedł jak wyszedł
Violetta i Leon nie będą razem przez dłuuugi czasz więc cierpliwości kochani , cierpliwości

6 komentarzy :

  1. Swieeetny rozdzial ☆☆
    Dobrze sie zapowiada ;))
    Pozdrawiam i zapraszam do siebie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Cudowny rozdział !!!
    Od dawna czytałam twojego bloga
    I ta historia jest ciekawwa <333
    Zapraszam do sb :
    http://leonetta-od-nowa.blogspot.com/
    jesli ktoś wpadnie to niech zostawi komentarz
    czekam na next :****

    OdpowiedzUsuń
  3. Ale trafilam ! Dopiero co przeczytałam prolog, pacze a tu 1 rozdział xD
    Boski rozdział , a ta Paulina to cos czuje ze dlugo będzie z Leosiem ; c .
    Zobaczymy czy nie zmiękniesz i nie zrobisz leonetty wcześniej ^^

    Nikii^.^

    OdpowiedzUsuń
  4. Cudo !!
    Czekam na next !!~ Julka ♥

    OdpowiedzUsuń
  5. Genialny rodział mam nadzieje że nowy dodasz jutro

    OdpowiedzUsuń
  6. dodaj dziś proszę bo jest super !

    OdpowiedzUsuń